خدمات پذیرش مسافر

خدمات پذیرش مسافر به صورت هوشمند:

  • پذیرش مسافر در پروازهای داخلی ( ارائه کارت پرواز با توجه به احراز هویت مسافر )
  • پذیرش مسافر در پروازهای خارجی ( چک ویزا ، چک پاسپورت و سایر مدارک پروازی ، ارائه کارت پرواز )
  • پذیرش بار مسافر ( ارائه تگ بار و آگاهی از کالای خطرناک مطابق با رویه ها )
  • ارائه خدمات ویژه به مسافرین توانخواه و ناتوان ( شامل ویلچیر ، برانکارد و ...) در پروازهای ورودی و خروجی
  • ارائه خدمات جامه دان (شامل پیگیری بارهای گمشده در سیستم های داخلی و بین المللی ، پیگیری بارهای آسیب دیده و مفقودی مسافران و هماهنگی جهت تحویل بار به ایشان )
  • پذیرش مسافران CIP و VIP در سطح فرودگاهها
  • انجام امور قبل از سوارشدن مسافرین شامل چک مدارک ، راهنمایی مسافرین و ....

سامانه یکپارچه خدمات هواپیما صبا تلاش خواهد کرد تا بالاترین ارزش افزوده برای همکاران، ذینفعان ، کاربران خود در صنعت هوانوردی از طریق توسعه و هوشمند سازی بازارهای هوانوردی داخلی و خارجی و با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و مدرن عملیاتی تحقق یافته و با ارائه برترین خدمات هوانوردی به کاربران خود شعار "مدرن و هوشمند در هوانوردی تجارت کنید" را تحقق بخشیم. اعتماد ما به کارکنان خود به عنوان ارزشمندترین دارایی مجموعه بوده و شبکه اجرایی مرکز خدمات هوانوردی صبا را در ایجاد رضایت مجموعه های هوانوردی و کاربران سرآمدی میان شرکتهای فناوری در زمینه هوانوردی کشور یاری نموده است و با بهبود مستمر برای فعالیتهای خود در صنعت هوانوردی بر اساس استاندارد های جهانی را سرلوحه امور خود قرار داده ایم.ما در تلاش هستیم بهترین خدمات را به شرکتهای هواپیمایی ،مجموعه های هوانوردی ، فرودگاهها و مراکز آموزشی هوانوردی ارائه نماییم

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و یا دریافت خدمات به صورت تلفنی از طریق مسیر های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید. 

ارتباط با پشتیبانی سامانه خدمات هواپیما صبا

آدرس:   ایران تهران شهرک اکباتان فاز یک بلوار شهید نفیسی ساختمان اداری صبا طبقه پنجم واحد 10
تلفن:   2191011132(98)+
موبایل:   9938504687(98)+
ایمیل:   این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 


چاپ   ایمیل