خدمات ارزش گذاری هواپیما

 ازنظر صلاحیت در گروه تخصصی امور وسایط نقلیه موتوری قرارگرفته که به جهت وسعت گستره سطح پوشش و تنوع اقلام و موارد کاری حائز اهمیت بسیاری است، از طرفی اهمیت تخصص در این گروه مستقیماً با سلامت و جان مردم در ارتباط است، لذا در بسیاری موارد موردنیاز متقاضیان است، کارشناس، پس از اخذ پروانه فعالیت حرفه‌ای به‌عنوان کارشناس رسمی در عناوین حوزه فعالیت بایستی صلاحیت‌های مربوطه را اخذ نماید.

سیستم های حمل و نقل زمینی، دریایی، هوایی و ریلی در خصوص جابجایی بار و مسافر هستند. امروزه کسی نیست که نیازمند یکی از سیستمهای حمل و نقل فوق نباشد، اهمیت، حساسیت و همچنین تخصصی بودن موضوعات مرتبط با حمل و نقل هوایی وظیفه سنگینی را بر عهده کارشناس رسمی دادگستری امور وسائط نقلیه هوایی می گذارد. براساس آمار سازمان حمل و نقل جهانی، سیستم حمل و نقل هوایی مسافر نسبت به حمل و نقل جاده ای و ریلی کمترین تلفات انسانی را دارد.

براساس آمار جهانی بأزای هر یک میلیون ساعت نفر مسافرت، میزات تلفات جاده ای ۶۳ نفر، میزان تلفات ریلی ۱۱ نفر و میزان تلفات سفرهای هوایی ۱ نفر است، با وجودی که اختلاف تلفات انسانی در سفرهای جاده ای، ریلی و هوایی بسیار فاحش است، اما بدلیل گستردگی و وسعت راهها و تلفات متفرق و پراکنده هیچگاه تجمیع این تلفات بصورت مقایسه ای در رسانه ها منعکس نمی گردد، به همین جهت با وجودی که ممکن است هر چند سال یکبار سقوط هواپیمای مسافربری منجر به کشته شدن مسافرین شود، بدلیل انعکاس جهانی این اعداد و ارقام در ذهن مخاطبین باقی می ماند.

در بخش حمل و نقل بار نیز این موضوع بنحو دیگری دارای اختلاف چشمگیر مقایسه هزینه و سرعت در رساندن محموله مورد نیاز را می توان مشاهده کرد. علی رغم قدمت صنعت هوایی در ایران و سابقه درخشان این صنعت در دهه های گذشته هم از نظر کیفیت خدمت رسانی و جابجایی بار و مسافر در خاورمیانه و هم کیفیت بالای خدمات، طی سه دهه گذشته تحریمهای یکطرفه از به روز شدن تجهیزات هواپیمایی و هواپیماهای جدید در این بخش شده است.


 کارشناس رسمی دادگستری امور وسایط نقلیه هوایی

  • ارزیابی تجهیزات و سروی‌های ناوبری و تشخیص استانداردهای فرودگاهی
  • ارزیابی و تعیین خسارت انواع پرنده، هواپیما و بالگرد و تجهیزات زمینی مربوط
  • تشخیص صلاحیت تخصصی کارکنان فنی و عملیاتی هواپیما
  • تشخیص قابلیت پروازی وسایل پرنده  (Air Worthiness)
  • رسیدگی به امور حمل‌ونقل‌های خاص به‌وسیله هواپیما

ما در تلاشیم بهترین و مناسبترین گزینه را در مورد خرید انواع هواپیماهای بزرگ و کوچک و شخصی و بالگرد چه به صورت نو و چه به صورت کار کرده و تحویل در ایران و یا منطقه را در اختیار شما قرار دهیم تا با خیال راحت و شرایط پرداخت مناسب سرویس خود را دریافت کنید و ما بهترین درگاهای مالی بین المنلی را داریم تا با دور زدن تحریم ها و بدون مشکل نیازهای مجموعه شما را برطرف نماییم.

سامانه یکپارچه خدمات هواپیما صبا تلاش خواهد کرد تا بالاترین ارزش افزوده برای همکاران، ذینفعان ، کاربران خود در صنعت هوانوردی از طریق توسعه و هوشمند سازی بازارهای هوانوردی داخلی و خارجی و با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و مدرن عملیاتی تحقق یافته و با ارائه برترین خدمات هوانوردی به کاربران خود شعار "مدرن و هوشمند در هوانوردی تجارت کنید" را تحقق بخشیم. اعتماد ما به کارکنان خود به عنوان ارزشمندترین دارایی مجموعه بوده و شبکه اجرایی مرکز خدمات هوانوردی صبا را در ایجاد رضایت مجموعه های هوانوردی و کاربران سرآمدی میان شرکتهای فناوری در زمینه هوانوردی کشور یاری نموده است و با بهبود مستمر برای فعالیتهای خود در صنعت هوانوردی بر اساس استاندارد های جهانی را سرلوحه امور خود قرار داده ایم.ما در تلاش هستیم بهترین خدمات را به شرکتهای هواپیمایی ،مجموعه های هوانوردی ، فرودگاهها و مراکز آموزشی هوانوردی ارائه نماییم

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و یا دریافت خدمات به صورت تلفنی از طریق مسیر های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید. 

ارتباط با پشتیبانی سامانه خدمات هواپیما صبا

آدرس:   ایران تهران شهرک اکباتان فاز یک بلوار شهید نفیسی ساختمان اداری صبا طبقه پنجم واحد 10
تلفن:   2191011132(98)+
موبایل:   9938504687(98)+
ایمیل:   این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 


چاپ   ایمیل