خدمات بروز رسانی فضا داخلی هواپیما

فرم داخلی خاص، انحنای سقف و جداره داخلی هواپیما و همچنین جنس بدنه، سقف و کف هواپیما با یک ساختمان اداری کاملا متفاوت بود. طراحان هلدینگ هوانوردی آراد خواستار حفظ اصالت و فرمت داخلی بودند تا امکانات یک فضای اداری بر اساس استاندارد روز دنیا را در یک محیط واقعی مستقر گردد.

طراحی و تولید شخصی‌سازی شده Customized چالش‌هایی در زمینه زنجیره تأمین محصولات و خدمات به وجود می‌آورد. این چالش با قابلیت طراحی و تولید مدولار به راحتی مدیریت شد و مطابق با نیاز پروژه، محصولات و تغییرات در فرم استاندارد محصولات برای پیشبرد هرچه بهتر پروژه تولید و بروزرسانی شد.
به عبارت دیگر، با توجه به اینکه پارتیشن‌ و مبلمان اداری مطابق با نیازهای شرکت های هواپیمایی طراحی می شود، باید مرحله تولید، اجرا و همچنین خدمات پس از فروش به خوبی برنامه‌ریزی و مدیریت می‌شد. در واقع، برای ارائه خدمات شخصی‌سازی شده باید تمامی قطعات و اتصالات به کار رفته در محصولات برای چنین پروژه‌هایی، به درستی و با دقت نظر، توسط تیم طراحی تعریف، ذخیره‌سازی و در قالب پایگاه اطلاعاتی به تیم ‌‌های تولید، اجرا، فروش و خدمات پس از فروش منتقل گردد تا در آینده و برای اجرا پروژه خللی ایجاد نشود.

فرم داخلی خاص، انحنای سقف و جداره داخلی هواپیما و همچنین جنس بدنه، سقف و کف هواپیما با یک ساختمان اداری کاملا متفاوت بود. طراحان سامانه خدمات هواپیما صبا با همکاری مرکز خدمات هواپیما ایرسا خواستار حفظ اصالت و فرمت داخلی بودند تا امکانات یک فضای اداری بر اساس استاندارد روز دنیا را در یک محیط واقعی مستقر گردد.

 

تجربه های سامانه خدمات هواپیما صبا در مدیریت و اجرای پروژه های گوناگون پارتیشن و مبلمان اداری موجب همکاری و همفکری موثری در تمامی مراحل شد، تا این همکاری به ایجاد یک دفتر کاری منطبق با نیازهای شرکتهای هواپیمایی منتهی گردید. در اجرای این پروژه استانداردهای روز دنیا در فضایی ویژه از لحاظ ابعاد و فرم ساختمان به گونه ای در نظر گرفته شد که فضایی با کارایی بهینه از نظر ابعاد و تعداد پرسنل مستقر بدست آید. هر بخش شرکت با توجه به مسئولیت و تعاریف شغلی، نیازمند سطح متفاوتی از حریم خصوصی و تمرکز و ارتباط کاری است. کارشناسان سامانه خدمات هواپیما صبا با در نظر گرفتن تنوع کاربری های اداری در فضای محدود داخلی (230 متر مربع) ازپارتیشن های دوجداره نما و مبلمان اداری لیما استفاده کردند تا علاوه بر پیاده سازی استانداردهای طراحی دکوراسیون اداری از لحاظ بصری نیز تاثیری بر فضا داشته باشند.

هدف اصلی این پروژه، ایجاد فضایی منحصر بفرد و کارآمد برای استفاده بهینه‌ی بخش های مختلف شرکت از فضای موجود داخل هواپیما بود، که در عین یکپارچگی تمامی کاربری ها در فضای متناسب خود قرار گیرند.

سامانه یکپارچه خدمات هواپیما صبا تلاش خواهد کرد تا بالاترین ارزش افزوده برای همکاران، ذینفعان ، کاربران خود در صنعت هوانوردی از طریق توسعه و هوشمند سازی بازارهای هوانوردی داخلی و خارجی و با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و مدرن عملیاتی تحقق یافته و با ارائه برترین خدمات هوانوردی به کاربران خود شعار "مدرن و هوشمند در هوانوردی تجارت کنید" را تحقق بخشیم. اعتماد ما به کارکنان خود به عنوان ارزشمندترین دارایی مجموعه بوده و شبکه اجرایی مرکز خدمات هوانوردی صبا را در ایجاد رضایت مجموعه های هوانوردی و کاربران سرآمدی میان شرکتهای فناوری در زمینه هوانوردی کشور یاری نموده است و با بهبود مستمر برای فعالیتهای خود در صنعت هوانوردی بر اساس استاندارد های جهانی را سرلوحه امور خود قرار داده ایم.ما در تلاش هستیم بهترین خدمات را به شرکتهای هواپیمایی ،مجموعه های هوانوردی ، فرودگاهها و مراکز آموزشی هوانوردی ارائه نماییم

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و یا دریافت خدمات به صورت تلفنی از طریق مسیر های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید. 

ارتباط با پشتیبانی سامانه خدمات هواپیما صبا

آدرس:   ایران تهران شهرک اکباتان فاز یک بلوار شهید نفیسی ساختمان اداری صبا طبقه پنجم واحد 10
تلفن:   2191011132(98)+
موبایل:   9938504687(98)+
ایمیل:   این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 


چاپ   ایمیل